lunes, 14 de mayo de 2012

Nik lehenengo hiruilabetan eginiko beste lanetako bat da iritzi artikulua, gaztetxeei buruzkoa egin nuen, hau egiten ikasi nuen zein garrantzitsua den iritzi artikulu batean zure iritzia ematea argudioak aurkeztuz eta orden logiko batean ematea,eta hizkuntza jorratu bat erabiltzea.
Iritzi kazetaritza pentsamendu eta argumentu pertsonala edo gai bati buruz ezagutzen komunikabide erakusketa ezaugarritzen duen kazetaritza genero bat da. Iritzia jatorria gertaerak kausa bilatzeko. Zenbait egileen iritziz, iritzi genero hartu behar, beste leku pertzepzioa zabaltzeko. Egunkarietan, iritzi generoak editorial lerroa indartzeko erabiltzen dira. Iritzia diren orrialdeak protagonista egunkarietan atal bihurtu da XX mendearen hasieratik.
Hau da nire iritzi artikulua:
 
Gaztetxeak
Gaur egun lekuak badaude gazteak egoteko,hain zuzen,gaztetxe eta gazte lokalak,baina zailtasun asko daude hauetako gazte txoko bat lortzeko.
Gazteen leku honek, gazteentzat alde on asko ditu gazteak elkartzeko, ondo pasatzeko, hitz egiteko, gurasoengandik urruntzeko,lan talde batean alokarilu bat aurrera eramatea eta arduratsuak izatea ikaste... hauez gain, alde txarrak ere baditu,nire iritziz hauek dituzue batzuk:

Gaztetxearen gainean etxe bizitzarik badago gazteei ahaztu egiten zaie etxe bizitzetan bizi den jendearekiko errespetua soinuak eta abar eginez egoten dira,nahiz eta batzuetan etxebizitzakoek ere esageratzen dute.Gainera gazteen arteko gatazkak sortzen dituzte...
Nire iritziz gainera, etxebizitzetakoek ez luke udaltzainengana jo beharko ezta ere beraiek esan zerbait gazteei.Zeren eta gazteek beraiek isiltzeko esaten dietenean hala egiten dute baino gero zarata handiagoa egiten dute oraindik beraiek esanda. Beraz nire iritziz irtebidea arau batzuk egin beharko lituzkete,adibidez, asteburuetan 11:00 aurrera soinua zaindu.Elkarbizitza zaila da,baina guk errez dezakegu.



Izar Fernandez de Gorostiza

2 comentarios: